Ki a környezettudatos?

Ismerek sok olyan családot, akik azt állítják, hogy ők nem szennyezik a környezetet semmivel, ezért nekik minden csak fából meg gyapjúból meg biopamutból van, és csak egészséges ételeket esznek.

Hmm. Tényleg soha, de soha, de soha nem kaptak műanyag játékot a gyerekei??? Soha, de soha nem kaptak bébiplüss rugit, vagy eldobható pelenkát? Nem is volt nekik soha akril fonaluk meg nylonzacskójuk? És soha nem kaptak bonbont vagy Pilótakekszet ajándékba?

Fura. Én nem voltam ilyen szerencsés. Egyszer még TV-t is akart adni valaki, mert azt hitte, hogy a nincstelenségünk miatt nincs…

Ezt a  “minden kizárólag természetes”  dolgot egyfajta sznobizmusnak tartom. A saját magam részéről is, mert bennem is van egy nagy adag, de azért látom azt, hogy mennyi mindent (szennyező dolgokat!) kell kidobni ahhoz, hogy mindenből csak a natúr maradjon. A másik lehetőség az elajándékozás. Igen ám, de milyen ember vagyok én, ha másnak ajándékozom azt, ami meggyőződésem szerint egészségtelen? EZ EGY NAGY NAGY ZSÁKUTCA.

Láttam itt Erdélyben hogyan fonják/szövik a nylonzacsiból a lábtörlőt. Nem természetes az már igaz. De ha kidobom a zacsit, és nálam csak csuhéj lábtörlő lesz, mert az természetes, akkor én marhára környezetkímélő vagyok nemdebár??? Há’ látszik!

Na a lányomban annyi sznobizmus sincs, mint bennem. Kitalálta ugyanis, hogy a hulladékból próbál meg kézműveskedni. Odaült a szemétrakás tetejére és azon agyalt, miből mit lehetne csinálni.

20170831_192811
Csirkeháló alapra bálamadzagból szőtt szandál

Az őszi egérinvázióra gondolva, készített egy egérfogót is:

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Működteti a WordPress.com.

Fel ↑

